Thursday 4 March 2010

caMERA sOny.....

hurm..tahun ni aku mmg request dkt enSyam yg aku nk camera on my bday..aku sebenarnyer mmang tak obses pon dgn benda alah nih..tahla..mb hp pon da ade camera so..aku xlah xcited mane sgt pon..cume tetibe perasaan nk ade benda alah tu dtg jerk tibe ; p..lagik 1 aku nih keje mmang payah nk bertravel2 cm org lain..so mmg xlah giler2 sgt nk menagkap pix..huhu
tapi..enSyam pon setuju dgn hadiah yg aku request tuh..
soooo.....last wiik aku pon g lah meronda2 mencari camera tuh..tpi bila jerk smpai ikano aku mmg dah lupe psl camera bila nmpak padini..aku masuk belek2 baju n kuar dgn bil kat tgan rm100++...adui..memang tak tahan bab itu...puas aku cari enSyam..rupe2nyer dia dah dekat kedai sony menelek camera..sedngkan aku dah lupe pon..huhu
dia dgan baik hati..suh aku pilih mane bekenan..aku dgn rendah diri n hati..pilihlah yg paling murah..bukan ape..aku dpt byangkan..aku mmang akn kurang guna benda alah tuh..abis kuat aku simpan jerk dalam gobok...huhu...dia pon pelik nape aku pilih yg itu..sedangkan budget yg disediakan lebih sikt dari tu kot???hikhik...aku kan org baik..
hahahhaa....yg penting aku dh dpt present aku dari dia..tengah menunggu 1lagik present dari makhluk Tuhan itu..tengok ajelah ape yer...kene tnggu lps bday kot baru dpt..sb dia org goment..goment dpt gaji selepas aku dah kuar dari perut mak aku..huhuhu

No comments:

Post a Comment