Saturday 23 January 2010

ahAd Yang SUnyi..........

hurm....pagi tadi liat sungguh nak bangun..subuh terbabas...celik mata jam 1045...itu pon bila henpone bebunyik sms boss tnya..'tk bangun lagik ke???nk pi kedai sendiri ke nak i ambik??'...dengan perasaan malas aku capai tuala mickey mouse yg mak aku belikan untuk anak kesayangan dia nih...hoho
ape yek yang aku nk buat skang...suasana kt kedai mengantukkan...hoho..maklumlah ahad semua orang busy dengan hal masing2..masa nilah nak bersama keluarga..bagi pasangan suami isteri yg berjauhan macam pn ayu tamara..weekend lah masa yg sesuai nak beradu kasih dengan hubby tersyg..betul tak pn ayu???hoho
petang nanti kemungkinan besar akan off to cineleisure curve damansara...hurm....teringin nak tgok ADNAN sempit...maklumlah bila baca dalam paper..bukan main lagi david teo kata..'inilah filem yang patut ditonton oleh semua,,'mb aku termakan dengan cakap2 david ataupon akulah salah seorang penduduk malaysia yang gigih menyokong filem melayu..kalau kite tak sokong..sapa lagikan???takkan mat2 indon..mat2 bangla nak pi tengok...agak tak mustahil aku rasa...hohoho


2 comments:

  1. wel..wel..wel...my dear, aku bahagia berhujung minggu di sisi Mr Hubby =) Muahhahaha~ tak de la...kebetulan dapat cuti kan...ko mcm dapat bau jek kan...smlm aku dating ngan Mr Hubby kat MidValley...layan game tembak2 pon dah abes RM20...huhu~ aku sempat gak la layan Movie..tap bukan aDnan sempit...layan cita SPY jackie chan blakon tuh...hampeh...tapi stakat nak layan crita ringan2 tu ok la...
    Btw, enjoy x tgk Adnan???

    ReplyDelete
  2. pn ayu...plan aku tbe2 lari..haha..1st smpi ingt trus nk pi beli tiket..tp sblm smpi aku da msuk padini..n berhabis rm200 kt situ..hurm..mood lari..trus lpe psai adnan sempit..trus xtgk..haha...so kesimpulannyer aku xtgk lgi..

    ReplyDelete