Saturday 30 January 2010

beG beLi hnPhoNe frEE.....



HURM...beg ni dh 3 minggu aku beli..tapi mase beli jerk rase bekenan..dh bawak balik..rase x suka pulak..mb sebab color dan jugak keberatannyer kot..cam nk rebeh jerk bahu sebab berat!!!!tapi nk wat guaner..takkan nk simpan wat pekasam lak..sb aku beli pon dh 300..hurm..klu bagi duit tu kt mak aku pon dapat pahal sikit punyer byak..tpi tulah..bila beli time ade problem..semua rasa nk rembat wlaupon benda tu x lawa...
dalam dok nyampah kat beg..ade hamba Allah nih bagi henpon kat aku..free jerk..dia bagi hadiah biar hati aku sejuk sikit sebab kes orang rakam aku mandi itu hari..time kasih mr budd...tapi...aku ni pon kadang2 kacang lupe kulit gak!!!hurm...sebab...aku bukan nak hp nih!!!!tapi hajat hati aku nk BB!!!(blackberry) aiyooo.....tapi sebab dah free..aku terima jelah dgn hati yg rela..wlupon x berapa suka aku guna jugaklh utk ambik hati..tak sampai 2minggu aku pakai..hp nih dah penuh calar balar...huhu...maybee sebab xminat kot ; p

2 comments:

  1. ko kene skodeng ke mas? biar btul? dah release ke haahahahah!

    ReplyDelete
  2. ish3...
    pass kat saye laa enpon tuh..
    skrg da dpt blackBerry kan?? :p

    ReplyDelete